Wat is het verschil tussen witte crème gel en normale gel voor in het haar?

Je hebt van die witte gel en die normale gel maar wat is nou eigenlijk het verschil.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je wax? Dat is wat vettiger en daar wordt je haar niet hard van. Ook is het de hele dag door nog opnieuw of anders in model te brengen omdat het zo soepel is. Gewone gel wordt hard en het blijft dus een hele dag zitten zoals jij het 's ochtends gedaan hebt, of je moet het met wat water proberen in een ander model te brengen.

Antwoorden (1)

Een gewone gel werkt verkoelend en bevat geen lipide stoffen (vetstoffen), een crème wel. Een gel-crėme is een mix van die twee, die dus een beetje vetstoffen bevat.
Qua textuur voelt het dus anders aan op je huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nav je toevoeging:
Gewone gel maakt je haar hard en daardoor is het makkelijker om er een extreem kapsel mee te maken.
Een creme-gel is soepeler in het haar, maakt het minder hard wordt meer gebruikt om te definiëren.