Welke Nederlandse tattoo shop is gespecialiseerd in dunne lijnen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Op de website van Tattoo Bob staat een afbeelding die met heel dunne lijnen is gemaakt. Informeer daar eens: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=tattoo+bob+rotterdam
benteeeltink
4 jaar geleden
Als je zoekt op “fine line tattoo artiest” moet je een flink aantal kunnen vinden. “Fine line” is de stijlbenaming voor het tatoeëren van dunne lijnen.

Antwoorden (1)

Gespecialiseerd in dunne lijnen:
Dutch Ink – Vlaardingen
Kim’s Tattoo Paradise – Kampen
Tainted Love – Groningen
80% van de mensen krijgt echter spijt van een tattoo. Daarvoor is de Stichting Spijt van Tattoo in het leven geroepen.

Doelstellingen
“Wij willen mensen een tweede kans geven voor een eerste indruk. Dit doen wij door kosteloos tatoeages, van handen, uit de hals en uit het gezicht, te verwijderen bij mensen die moeten rondkomen van een uitkering.
Wij willen mensen bewust maken voor de gevolgen van het impulsief nemen van tatoeages op plekken die je niet kunt bedekken: op handen, in de hals of in het gezicht.”
Toegevoegd op 26 januari 2020 16:07: bron, tekst
SimonV