Kun je het beste bij rode uitslag onder oksels verzorgende zalf smeren of juist droog houden?

Kun je het beste bij rode uitslag onder oksels verzorgende zalf smeren of juist droog houden? Na een mislukte scheerbeurt heb ik enorme irritatie. Zonder deodorant vind ik eigenlijk vies om onder de mensen te komen, maar smeer ik iets dan lijkt het te broeien met truien/winterjas. Wat kan ik het beste doen om snel van de jeuk en irritatie af te komen?

2 jaar geleden
in: Huid
2K
SentWierda
2 jaar geleden
Probeer talkpoeder.
Ritsuka
2 jaar geleden
Probeer eens sudocreme of vergelijkbaar product voor geirriteerde baby billetjes.
Ik gebruik het zelf ook voor vanalles

Het beste antwoord

Je kunt een crème of talkpoeder gebruiken om de geïrriteerde huid te kalmeren.
Gebruik het liefst een product zonder alcohol of parfum.
2 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik hoor dat je zonder deo niet naar mensen wil. je kan parfum anders op doen of een bodymist. parfum heb je denk ik wel in huis en anders kan je bij de action voor 10 euro ofz halen en bodymist kan je bij de hema voor 5 euro volgensmij halen. tip gebruik voor je aanslag iets voor baby billetjes.