Zorg dat je altijd een klein (ondoorzichtig) afvalzakje in je handtas hebt. Dan verpak je daarin wat je weg te gooien hebt en zoekt daar naderhand een goede plek voor.
. . .
Noodoplossing voor als je dat niet bij je hebt is uiteraard een laag toiletpapier er omheen wikkelen, en - als dat er wel mocht zijn en qua maat passen - het pakje in een lege toiletrol stoppen. Dan kan je dat meenemen naar een plek waar je afval kwijt kunt.
Toegevoegd op 24 november 2019 22:43: tekst
Amadea
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Aanvulling: nevernooitniet weggooien in de toiletpot. dat veroorzaakt beschamende overstromingen.