War kan ik aan mijn gezicht doen om een beetje gezond op een foto te staan?

Die familiefoto kan helaas niet worden uitgesteld en is morgen al. Zelf zie ik er momenteel niet echt gezond uit (door stress) Bleek gezicht, kleine ingevallen ogen. Maar die foto komt eraan en hangt weer voor 20 jaar aan se muur. Wat kan ik aan mijn gezicht doen zodat ik een beetje acceptabel op de foto sta? Wat ik al doe is concealer tegen wallen mascara en eyeliner. Dit helpt alleen maar een klein beetje. Hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb je een hoogtezon of de buurvrouw? als je daar een *paar minuten*(gebruiksaanwijzing!) voor gaat zitten heb je een gezonder teint, dwz net dat beetje wat het beter maakt dan zo bleek.
Met oogschaduw kan je je ogen groter laten lijken.
Beetje rouge op je konen en uitwrijven, nu misschien met concealer proberen?
paulus811
4 jaar geleden
Een beetje fotograaf kan een foto nabewerken en zorgen dat jouw problemen met software worden opgelost. Als dat niet te overdreven gebeurd ziet dat er heel natuurlijk uit. Sommige camera's hebben zelfs een instelling ingebouwd om tanden net iets witter te laten lijken en rimpels een beetje te maskeren.

Antwoorden (2)

Foundation maakt al een wereld van verschil. Als je een simpele foundation bij de kruidvat haalt met een net iets donkerdere tint kan het al heel anders ogen. Daarnaast een beetje blush en wat je al opdoet en dan moet het goedkomen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
doe wat foundation en een concealer onder je ogen voor je oogwallen en wat blush.