Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je als man doen tegen een bleke huid?

Ik van nature een erg bleke huid, in de zomer ga ik daarom vaak lekker in de zon zitten. Wat kun je als man in de winter doen om enigszins natuurlijk een gezond kleurtje (in het gezicht) te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn bruin zonder zon producten te koop, de oranje tint die je er vroeger door kreeg, die krijg je er niet meer van, dit soort cremes zijn er ook speciaal voor mannen, bijv Nivea for men summer look, wel eerst je gezicht licht scrubben voor gebruik en handen wassen na gebruik, wat ook kan is met een grote kwast bronzing powder aanbrengen, wel bij allebei de mogelijkheden erop letten dat je de hals ook meeneemt.

Toegevoegd na 15 uur:
Het voordeel van deze dagcreme met een vleugje bruin zonder zon, is dat je niet in 1 keer met een bruin hoofd loopt, maar de kleur opbouwt, net als in de zon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ken iemand met een lichte huid die in de zon alleen maar rood wordt, maar onder de zonnebank mooi bruin wordt, van januari tot december.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij veel zonnebank centra spray tan doen. Ze spuiten je dan bruin en dat blijft enkele weken zitten. Beter dan de bruiningscremes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding