Hoe krijg je nagels dikker?

Ik heb zelf doormiddel van aceton, mijn gelnagels verwijderd. Dit ging moeilijker dan gedacht en heb door veel moeite de gelnagels eraf kunnen krijgen. De nagels waren niet opgelost, maar heb de gelnagels er een soort van af getrokken. Met een dunne vijl kon ik tussen mn eigen nagel en de gelnagel en heb ze zo eraf gekregen. Nu is het zo dat het bovenste laagje van m'n nagel hierdoor beschadigd is, m'n nagels zijn hierdoor een stuk dunner dan voorheen. Het duurt nog 4 weken voordat ik weer een manicure krijg (ze is op vakantie). Wat kan ik doen om in die tussentijd m'n nagels dikker te krijgen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Daar kan je niets aan doen je nagels groeien vanzelf wel weer verder en komen dan weer dikker terug.