kan ik verschillende kleuren nagellak mengen?

ik heb een kleur gekocht die ik toch te donker vind.
kan ik die mengen met een beetje wit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Neem gewoon de kleuren waarvan jij denkt dat ze samen een perfecte match vormen en meng deze eenvoudig tot de gewenste kleur.
Neem de twee kleuren die je al in je nagellak collectie hebt en die je denkt te kunnen mengen om een mooie kleur te krijgen. Gebruik een plastic broodzakje om de nagellak op te mengen. Gooi de twee kleuren bij elkaar en meng deze tot je de gewenste kleur krijgt.
Zorg ervoor dat je genoeg nagellak mengt om al je nagels te lakken. Het is moeilijk om nogmaals exact dezelfde kleur te mengen.
fremar
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Goed antwoord, al kun je het mengen beter in een dop van een lege fles doen, omdat deze niet meebeweegt en niet stuk kan gaan tijdens het roeren (roeren/mengen met bijvoorbeeld een ijsstokje).