Gezichtsmasker , gezichtscrub, anti-acné crême en after-sun

Tip: let of het etiket ‘koudgeslingerd’ vermeldt, dan zit je goed.
Er zijn meerdere manieren om goede honing te gebruiken o.a. voor je gezicht.
-veelzijdige suikervariant
-rechtstreeks bij de imker vandaan bevat honing allerlei goeds
-potjes en flesjes in supermarkt zijn helaas zo gefilterd en verwarmd geweest, meeste goede bestanddelen verloren

Belangrijk: niet alle honing is goed, let of er op het etiket ‘koudgeslingerd’ staat, dan zit je goed.

Nog meer:
1. Gezichtsmasker, simpele, maar doeltreffend hydraterend maskertje
2. Op wondjes en littekens, wetenschappelijk bewezen, ontstekingsremmende en antibacteriële werking
3. Badgel, honing oplossen. Geen bad: sauna, lichaam insmeren
4. Scrub, eigen scrub maken
5. Anti-acné crème, gezicht deppen
6. Nagelriemcrème
7. Haarconditioner
8. Highlighter
9. After-sun, mengen met aloë vera-gel

Voor juiste toepassing kijk even in de bron.