Gaan streamen weg rond de borst als ze nog niet volledig volgroeid zijn?

Als je streamen rond je borst hebt gaan deze dan weg als de borst nog niet volledig volgroeid is? Of gaan de streamen niet weg wanneer je borsten nog moeten verder groeien?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je striemen?
Ritsuka
9 jaar geleden
Als je striae bedoelt, die worden na verloop van tijd wit en die zie je niet meer,

Antwoorden (2)

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat striae die bij je borsten ontstonden in de puberteit niet weggaan. Maar ze zijn uiteindelijk nauwelijks meer zichtbaar, omdat ze huidkleurig worden. Tenzij jij zonder bovenstukje zonnebaadt, want dan zie je ze na het bruinen als witte streepjes.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor de uitleg en snelle reactie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk +
Striemen gaan inderdaad niet zomaar weg. Ze zullen wel lichter worden. Als je de striemen weg wilt kan je een keer bio-oil gebruiken.De striemen worden minder en na een tijdje als je regelmatig het heb ingesmeerd kan het ook verdwijnen.
Bio-oil koop je bij de drogisterij (etos verkoopt het maar ik weet niet of dat voor alle winkels is )