Hoe komt het dat je in sommige spiegels je acne veel beter ziet als in andere spiegels?

als ik soms mijn make-up heb gedaan en in de spiegel kijkt zie ik haast geen pukkels meer. als ik dan vervolgens in een andere spiegel kijk zie ik overal nog pukkeltjes boven mijn foundation uitkomen. Weet iemand hoe dat komt? en welke spiegel ik moet geloven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
19belle87
6 jaar geleden
Ik denk dat t meer met de lichtval te maken heeft dan een spiegel tenzij je een vergrotende spiegel hebt?
Poet
6 jaar geleden
Ik denk dat niet de spiegel bepalend is voor de mate waarin acne zichtbaar is maar de samenstelling of intensiteit van het licht in die ruimte.

Antwoorden (1)

Dit komt door de hoeveelheid (en soort/kleur) licht en niet door de spiegel.