Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijft mijn nagellak niet zitten?

Ik heb nu letterlijk alle merken geprobeerd, van een goedkoop 1 euro flesje tot 18 euro nagellak. Maar keer op keer gebeurd weer hetzelfde, het brokkelt er dezelfde dag nog af.
Al gebruik ik nog zo'n goede basecoat of topcoat...

Zijn mijn nagels gewoon niet gemaakt voor nagellak? :(

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.4K
Rieneke1
6 jaar geleden
Probeer eens zilver of metallic, dat houdt veel langer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer het eens bij een nagelstudio, ze hebben daar speciale nagellak wat langer blijft zitten, (GEEN acryl of gel nagels bedoel ik)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Twee trucjes!

-Uit voorzorg altijd je nagellak flesje meenemen. Onderweg kun je dan als er een klein hoekje afbladdert, dat repareren met een beetje lak erover heen.

-Van te voren! je nagels even behandelen/ontvetten met nagellak remover. Daardoor hecht de nagellak veel beter en kan dan wel een week blijven zitten zonder dat je het hoeft bij te lakken/repareren.

Hoop dat je er baat bij hebt @Bibi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt nu ook gel lak. Ik heb die van Catrice en die blijft heel goed zitten. Ik werk in de schoonmaak dus nagellak is bij mij ook zo verdwenen maar deze blijft goed zitten. En de glas blijft ook mooi. Je hebt geen basecoat of lamp nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hema nagellak blijft bij mij altijd goed zitten. Neem van alles Long Lasting. En doe desnoods 2 laagjes long lasting topcoat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding