hoe haal je acryl van je eigen nagels af heb er geen tips op?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste is bij een salon. Is dat niet mogelijk dan kun je het er netjes af vijlen en anders weken in pure aceton maar dat laatste raad ik je af (erg slecht voor je nagels).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hier staat omschreven hoe je gellak (ik neem aan dat je dat bedoeld) verwijdert:
http://www.handmadebymariska.nl/beautyblog/nails/how-to-gellak-zelf-verwijderen/
Het klopt dat nagellakremover met aceton de nagels zwakker maakt, maar ook het wegvijlen van gellak van de nagelplaat veroorzaakt zwakkere nagels. Het is het een of het ander, beiden slecht voor de nagels.

Antwoorden (1)

Een beetje nagelak remover in een bakje. Wat wattjes erin proppen en dan die wattjes rond je nagels doen. Huishoud folie er om heen.. En een paar min wachten. Dan moet t al een stuk makkelijker te verwijderen zijn en anders gwn alles eraf vijlen