Ik heb haarverf in de kruidvat van Deurne gekocht kan ik die in een andere kruidvat ruilen?

Ik heb twee doosje haarverf gekocht in de kruidvat van Deurne ( Antwerpen, België) maar thuis bleek het dus een te donkere kleur te zijn. De verpakking is niet geopend, kan ik het ruilen in een andere kruidvat? Want die van Deurne heeft de lichtere viariant niet.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
3.6K

Antwoorden (1)

Als je het aankoopbewijs kunt tonen dan mag het product zeer zeker geruild worden. Heb je geen bon, dan is het wellicht mogelijk een printje te maken van jouw digitale betaling.
5 jaar geleden
Ivana
5 jaar geleden
Dat hangt helemaal af van de coulance van het bedrijf waar je wilt ruilen. Als je beleefd bent en de eigenaar van het filiaal is klantvriendelijk bezig, dan moet dit geen probleem zijn. Ik zou je tenminste onmiddellijk van dienst zijn. :)