Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goede haarolie?

Ik wil graag een goede haarolie die je haar soepel, glanzend maakt en verzorgt. Het liefst niet al te duur

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik heb btw dun, steil en blond haar

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je dun haar hebt, kun je beter geen olie gebruiken. Olie maakt het haar zwaar, waardoor het haar sluik valt. Wat je wel kunt doen is wat olijfolie (supermarkt) verwarmen (maximaal 40 graden) en dat in je punten masseren, vervolgens laat je dat een aantal uren, of een nacht intrekken en was je het eruit met een milde shampoo (bijvoorbeeld Neutral). Doe dat niet te vaak, door te vaak wassen droogt je haar uit en wordt het breekbaarder, 1 keer per week is ruim voldoende.
Voor optimale glans gebruik je een varkensharen borstel, deze zijn niet goedkoop, maar gaan levenslang mee en kun je dagelijks gebruiken. Wil je meer volume, ga dan naar je kapper en laat je haar korter knippen, daardoor oogt je haar veel voller. Ben je niet in voor een knipbeurt, kies dan voor de volume creme van Andrelon, betaalbaar en werkt, behalve voor volume werkt dit ook om je haar soepeler te laten vallen en is dit ook geschikt als stylingsproduct.
https://www.andrelon.nl/producten/volume/verrassend-volume-creme/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zal inplaats van een haar olie een haar balm gebruiken dit vind ik persoonlijk fijner ik gebruik die van coco loco te koop bij de etos.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan ook een haarmousse gebruiken. Daardoor zit je haar wat mooier en ziet het er gezonder uit. Bij sommige gaat het ook glanzen maar dan moet je even kijken op de fles.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een hele goedkope en goede manier om je haar glanzend en gezond te krijgen; azijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Prima tip, ik kan alleen de gebruiksaanwijzing niet vinden in je bron (misschien door mij gemist?), terwijl dat wel belangrijk is.
https://nl.wikihow.com/Maak-je-haar-zijdezacht-en-glanzend-met-azijn
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik kon hem in eerste instantie ook niet meer terugvinden; toen heb ik gezocht via de zoekbalk van de desbetreffende site en had ik hem weer teruggevonden. Dus gewoon intypen `glanzend haar met azijn`.
het is ook deels eigen ervaring! ik doe altijd een scheutje azijn in het laatste spoelwater. Tip van oma op moeder en op dochter....
moroccan oil is heel erg fijn! Daarnaast werkt die van Andrelon ook prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zweer zelf bij Biosilk. Ietsjes duurder in aanschaf maar je hebt er maar weinig van nodig. Je doet er dus vrij lang mee. Gewoon even de aanbiedingen in de gaten houden dus.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding