ik heb ontkleuring gekocht van syoss oil in cream lightener, moet ik het juist korter of langer in laten trekken om GEEN gele gloed te krijgen?

Ps. Ik heb lang midden blond haar met een gele oranje gloed.
Daarnaast is mijn vraag als ik beter 1 of 2 verpakking moet gebruiken?
Alles tegen een gele gloed hahah

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Langer geel pigment gaat er vrij lastig uit. Hoeveel ja ik weet niet hoe veel maar alle haren moeten goed ingezet. Mocht het wat gelig zijn gebruik zilver shampoo.