Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn half geblondeerd haar cotton pink verven zonder het er uit te laten halen?

Ik heb op meerdere websites gekeken en heb meerdere meningen gezien. Kan je geblondeerd haar gewoon zomaar cotton pink verven of moet je het er eerst uit halen en dan roze verven? Ik ben bang dat als ik het nu gelijk op geblondeerd haar verf dat het dan misschien een rare gloed of andere kleur krijgt. Dus wat is jullie ervaring of wat vinden jullie? Ik weet trouwens nog niet of ik het semi-permanent ga verven of permanent, maakt dat iets uit qua de kleur die er uit komt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan hoe blond/wit je haar is en of het een gele gloed heeft. Geblondeerd haar is het zelfde als geontkleurd haar, het is allebei gewoon een blekingmiddel. Als het haar vaker is ontkleurd is er kans dat je haar poreus is geworden en dat het de roze kleur goed pakt maar dat je het er niet meer uitkrijgt tenzij je het stuk eraf knipt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding