wat helpt om je wimpers te laten groeien?

Is er iemand die iets weet om je wimpers te laten groeien? Ik wil wel geen operatie.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
Niet te veel mascara opsmeren (geen spinnenpoten), en voorzichtig zijn met afhalen.

Antwoorden (2)

Een van de meest effectieve en voordelige manieren om je wimper groei te stimuleren, is het gebruik van olie. Er zijn verschillende oliën die je wimpers dikker en sterker maken en ze bovendien sneller laten groeien.

Enkele aanraders zijn castor olie, olijfolie, kokosolie, sesamolie, avocado olie, arganolie en amandelolie. Natuurlijk kan je ook kiezen voor een mix van verschillende oliën.

Breng voor je gaat slapen wat van de olie aan met een watje of wattenstaafje en laat de hele nacht inwerken.

Was de volgende ochtend met wat lauwwarm water.
fremar
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Niet doen, dat kan alleen zorgen voor oogirritatie. Het zal niets uithalen voor de groei van je wimpers.
Daar valt niets aan te stimuleren, het duurt gewoon vijf à zes weken voordat uitgetrokken wimpers weer aangegroeid zijn. Het enige wat helpt is: er af blijven. Een operatie is daar niet voor mogelijk, dus daar hoef je niet over te piekeren. Je zou alleen bij een schoonheidsspecialiste nepwimpers kunnen laten plakken, om toch mooi lange wimpers te tonen.
Amadea