Kan ik mijn oorbellen na een lange tijd weer indoen?

Ik heb mijn oorbellen al zo’n 6 jaar niet in gehad, moet ik ze opnieuw laten schieten en zo ja doet dat pijn of kan ik ze zelf er gewoon weer in doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb oktober sinds 8 jaar weer oorbellen in gedaan. Ik was gestopt met oorbellen dragen omdat zodra ik oorbellen in had, harde plekken in mijn oor kreeg, ontstekingen. Nu heb ik zilveren oorknopjes in gedaan. Eerlijk gezegd, het gaat zat er nog, maar ik moest echt veel moeite doen, had t idee dat de huid toch iets dicht zat. Maar toen ze eenmaal zaten heb ik ze 2 weken onafgebroken gedragen. Eerste paar dagen toch weer pijnlijke oren maar het was snel genezen en voor t eerst blijven de gaten mooi open en heb ik geen last meer van ontstekingen. Dus gewoon doen en even paar weken je oorbellen blijven dragen.

het hangt er vanaf bij sommige mensen groeien de gaatjes zo dicht en bij sommigen groeien ze nooit dicht je zou het beste zelf voorzichtig even kunnen proberen maar als niet lukt niet doordrukken dat kunnen je oorlellen gaan ontsteken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100