Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat men haar minder snel inzakt?

Als ik mijn haar heb gedaan zakt het na een paar uur al weer in. Hoe zorg ik dat het niet inzakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is je haar niet te lang voor het model dat je erin brengt?
Meestal is een goede knipbeurt de oplossing. Verder zijn verstevigingsproducten die het haar niet verzwaren een aanrader, zoals mouse en haarlak.
Rieneke1
7 jaar geleden
Ik zweer bij Syoss haarlak: orkaanbestendig :)
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ja die syoss is inderdaad fantastisch vaak in de aanbieding ergens 2 flessen voor de prijs van 1.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

met bier naspoelen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij het stylen van je kapsel kan je gebruik maken van een volume haarlak. Zo maak je volume in je haar en blijft het ook zo hele dag.

Hoe doe je dit? Koop een haarlak met een erg sterke houdbaarheid, die ook zorgt voor volume. Spray dit op een ronde haarborstel. Kam je haar naar achteren met deze borstel.

Resultaat: de haarlak op de borstel geeft je haar volume en stevigheid. Hopelijk helpt dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Kam je haar naar achteren met deze borstel", dat zal het haar alleen maar platter maken, omdat je het haar tegen het hoofd drukt met deze methode. Het werkt wel als je haarlak op je haar spuit, terwijl je je hoofd ondersteboven houdt, eventueel met een ronde bostel (maar een gewone föhnborstel werkt ook), het haar vanaf de onderste laag in model brengen, maar beter werkt het als je dat gewoon met je vingers doet, duw het haar dan met je vingers omhoog in de richting die je het hebben wil. .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding