Wat is dit in mijn haar?

Ik vind dit terug in mijn haar!

Toegevoegd na 2 minuten:
Soms klein, soms groot zoals dit...
Weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik je wel is middelen zoals: Wax , gel etc? Dan zouden het resten van gel , wax en andere haar middelen kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt dit dacht ik ook!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verder is je haar een grote bron voor afval voor een helemaal dingen in de buiten lucht. Misschien is het begonnen bij wat opgedroogd gel wat er niet goed uit is gewassen en is er vervolgens wat zand , pluisjes bij gekomen en is het vervolgens bij elkaar gekomen in een klein ''bolletje'' doordat je, je misschien je hand door je haar haalt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die ''een'' en ''helemaal'' is een foutje, niet goed gebackspaced. Excuses.

Andere antwoorden (3)

Hoofdluis of hoofdluis larve.
7 jaar geleden
Roos (huidschilfer)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou zegge een vies pluisje want er zitten ook haren aan