hoe maak je je haar op een natuurlijke manier lichter?

ik heb zelf licht bruin / bruin haar en ik wil mijn puntjes wat lichter maar wil het eigenlijk niet verven.

Toegevoegd na 11 minuten:
ook iets wat snellet gaat en waarbij je zelf kunt bepalen wat je lichter wilt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Citroensap helpt bij iets opkleuren van haarpunten

Antwoorden (2)

Door in de zon te gaan zitten. Met deze heerlijke voorjaarszon kleurt niet alleen je huid donkerder maar ook je haar lichter.
Amadea
8 jaar geleden
Kamille extracten ,in je haar of met citroen in je haar in de zo'n zitten . Of dat echt snel oplicht nee zeker niet in bruin haar .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beiden antwoorden zijn prima, maar omdat jij erbij gezet hebt, dat het niet snel gaat, vind ik dat van jou net iets completer +.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja het gaat in gezond haar heel langzaam . Met zout water in de zon kan ook maar het resultaat is droog en kapot iets lichter haar. Dus het het kapot maken laat de kleur pigmenten verdwijnen . Nog een tip de punten met henna en dan weer in die zon /dat neutronen kanon \ . Laat het gewoon bij een goede kapper doen anders kom je daar na een half jaar gedoe uiteindelijk toch terecht met kapot haar en dan nog veel duurder uit.