Heeft iemand ervaring met het navullen van een deoroller?

Als je de bal eruit wipt kun je een deoroller volgens mij makkelijk navullen.. alleen weet ik niet precies waar ik dat kan kopen. Ik gebruik graag sanex.

Toegevoegd na 13 minuten:
het lijkt mij namelijk goedkoper om een navulverpakking te kopen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar zijn geen navulverpakkingen voor. Je zou gewoon weer een nieuwe moeten kopen. En een spuitdeo kun je hem ook niet mee navullen omdat dat een ander soort deodorant is. Sanex is vaak in de aanbieding, je zou ze alleen kunnen kopen als ze bijvoorbeeld 1+1 zijn, en als die dan op zijn is het waarschijnlijk weer in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Het is zelfs gevaarlijk om een spuitbus te proberen te openen. Nooit doen!