Welke handelingen gebruikt een schoonheidsspecialiste als ze iemand behandelt met acne en mee-eters?

Wat zijn de werkwijze van een schoonheidsspecialiste als ze iemand wilt verhelpen van acne en mee-eters?

Toegevoegd na 2 minuten:
Welke spullen, apparaten, crèmes en etc. worden er gebruikt. De manieren van acne, mee-eters verwijderen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

1. Ze reinigen het gezicht.

2. Ze knijpt de puistjes uit, dit kan je echter niet zelf doen want je zit er nooit recht voor en je hebt de juiste techniek niet onder de knie.

De handelingen die volgen die hangen af van de schoonheidsspecialiste en de producten. Soms doen ze een masker en daarna een verzorgende crème. Soms een peel. Dat verschilt.

De producten die gebruikt worden verschillen ook per schoonheidsspecialiste. Een beetje goede schoonheidsspecialiste gebruikt natuurlijke, vaak dure, producten. Dus vaak geen drogisterij-op-de-hoek-merk.

Toegevoegd na 2 minuten:
De schoonheidsspecialiste waar ik altijd naartoe ga gebruikt altijd Cenzaa producten: ik heb er een erg goede ervaring mee! De producten zijn duur maar erg goed en je doet er ook een aantal maanden mee; goedkoop is duurkoop. Door de behandelingen, producten en door iets meer op mijn eetpatroon te letten is mijn acne aardig wat verminderd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar zij verschillende behandelingen voor. Vaak doen ze een chemische peeling, zoals neoderma biopeeling of andere chemische peelings zoals TCA of salicylzuur.