Is het originele Opium parfum Eau de Toilette van Yves Saint Laurent nog te krijgen?

Sorry, daar kom ik weer met m'n parfum vragen. Ik vroeg me af of het originele Opium parfum nog te koop is. Iedereen zegt van niet maar ik kan 'm nog gewoon vinden. Is het dan nog wel de echte als ik 'm op internet kan vinden?

Ik kan 'm bijvoorbeeld vinden op bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/yves-saint-laurent-opium-50-ml-eau-de-toilette/9200000008611506/

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De originele eau de toilette van Opium is later op de markt gekomen dan de parfum Opium, de originele eau de toilette is welleswaar later op de markt gekomen maar is daarom niet minder origineel dan de parfum, deze is nog te koop, zoals je zelf ook hebt ontdekt.

Antwoorden (1)

Hier kan je het parfum nog steeds bestellen:
https://www.parfumswinkel.nl/dames/yves-saint-laurent/opium/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is de nieuwste versie van Opium.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk de versie uit 1977 i.p.v. de originele maar toch bedankt.