Is de Herbamedicus Aloe Vera Balsam die Action verkocht nog ergens te koop?

Action had altijd een hele goede creme die goed hielp bij eczeem van ons kind. Nu wordt deze Herbamedicus Aloe Vera Balsam niet meer door de Action in onze woonplaats, en ik neem aan ook niet in andere Action winkels, verkocht. Waar kunnen wij deze creme kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Als online bestellen ook kan: in Duitsland is het te koop. Zie http://www.medpex.de/aloe-vera-balsam-herbamedicus-p56615

Toegevoegd na 6 minuten:
Of hier: https://www.aponeo.de/00056615-aloe-vera-balsam-herbamedicus.html
Amadea
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een beter 'alternatief' en dat is de plant zelf. Is altijd verkrijgbaar. Neemt zonnebrand - brandwonden - schaafwonden - sneetjes en noem maar op direct onder handen. Je bent binnen 5 minuten van de brand af en hebt een nieuw dun laagje huid terug. Je knipt er 1 blad af. Dan knip je de kartelige zijkanten er af, doet een mesje tussen het blad en daarna schraap je de hele inhoud in een soepkom -vocht en vruchtvlees. Daarmee smeer je de wonden of zoals in jouw geval de aandoening ermee in.
Ik heb 1 uur na een plaatselijk buikoperatie de wond van ca 10 cm breedte ermee ingesmeerd en was binnen 15 minuten volledig dicht. De plant is ongelovelijk goed. Ik doe er ALLES mee. De huidbalsam was ook erg goed maar helaas niet meer verkrijgbaar. Ik blijf overigens zoeken en kom er misschien nog wel op terug. Had al een leverancier in Duitsland gevonden maar die heeft ze ook niet meer.
groetjes
Ria Geradts - Amsterdam
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
Als het spul zo goed zou werken, zou het worden gebruikt in de geneeskunde. Het wordt niet gebruikt in de geneeskunde. De reden daarvoor laat zich raden: het werkt helemaal niet zo goed als sommige alternatieve behandelaars beweren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het brandwondencentrum heeft een grote afdeling met Aloe Vera planten. Ze worden daar gewoon gebruikt. Ik zou zeggen: val even lekker op je bek zodat je schaafwonden oploopt en smeer daar de inhoud van de plant op. Graag hoor ik de uitslag daarvan.
succes en groetjes
Ria Geradts