Kan je de Garnier BB cream anti-inperfections s'nachts laten zitten?

Als een soort puistenbestrijder die je er s'nachts opdoet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Die bb cream is make up. Als je 's nachts make up laat zitten is dat slecht voor je gezicht. Het is als het ware een afdeklaagje voor je gezicht en zo zou er alleen maar talg opgehoopt worden, wat tot puistjes lijdt. Je kunt beter naar de dokter gaan als je veel puistjes hebt. Ik heb dat ook gedaan. Ik kreeg een zalf voor 's avonds mee een een ander middeltje wat ik 's ochtends op mijn gezicht moet doen. Ik stond eerst helemaal vol puisten en heb er nu geen meer. Je moet dus sowieso niet met make up op je gezicht slapen, dat is erg slecht voor je. Als je veel last hebt van puistjes moet je je nagels kort houden en niet te veel aan je gezicht komen.