waar kan ik wonderolie kopen?

Dus ik heb op het internet gelezen dat je door wonderolie strakkere en vollere wenkbrauwen krijgt , ik wil weten waar ik het kan kopen ,ik woon namelijk in België en wij hebben hier alleen Kruidvat geen Etos en ik denk dat ze het niet in Kruidvat verkopen , en ik wil het niet op het internet bestellen wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geloof niet alles wat je op internet leest...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wonder olie kun je het besten kopen in de supermarkt per liter in de cola fles

Antwoorden (3)

Als je weet dat die olie ook ricinusolie of castorolie genoemd wordt is het een stuk eenvoudiger te vinden. De olie is afkomstig uit de zaden van de Ricinus communis, in het Nederlands ricinusboom geheten. Het wordt in de race-industrie gebruikt om de motoren te smeren. Je kunt het bijvoorbeeld hier bestellen: http://www.onlineolie.be/shop/product/1-castrol/20-racing/9-castrol-a747-ricinusolie-2-takt-1l/

Toegevoegd na 3 minuten:
Het blijkt ondanks de EEG-toelating in België verboden om te dienen als voedingsmiddel. Maar jij moet natuurlijk zelf weten of je motorolie op je wenkbrauwen wilt smeren. Als je maar wel zorgt dat het niet in je ogen kan komen want er zitten gifstoffen in!

Toegevoegd na 6 minuten:
Je wilt het niet via internet bestellen, zie ik nu. Dan ga je naar een winkel die racemotoren verkoopt.
Amadea
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Daarnaast mag olie onder geen enkele voorwaarden in de longen terecht kunnen komen. Zelfs niet een heel klein beetje!
Mischien wen oplossing om naar een natuurlijke winkel gaan zoals de tuinder als je dat daar hebt. Daar zullen ze vast wel zo iets hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt wonderolie gewoon kopen bij de drogist, b.v. DA.
Het zit meestal in kleine bruine flesjes van ca. 100 ml. en is tamelijk goedkoop. De olie is stroperig, kleurloos en geurloos en enorm vet.