Gaat een doorlopende wenkbrauw weg?

Ik heb een doorlopende wenkbrauw (valt niet zo op) Maar ik laat hem altijd epileren om de 1 a 2 weken. Ik wouw graag weten als die ooit weg gaat van zelf als je ouder wordt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Nee over het algemeen blijft je haargroei zoals die is. Onder invloed van hormonen kan het zijn dat er overmatige haargroei komt, bv bij vrouwen in de overgang. Je kunt t wel laten verwijderen door laserbehandeling. Men zegt nooit 100%, kan zijn dat na een tijdje enkele haartjes weer groeien. . Dit wordt in het gelaat ook vergoed door bv VGZ, wanneer je een aanvullende verzekering hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee gaat niet weg, als je het regelmatig epileert of waxd kan t zin dat je haren dunner blijven of op sommige plekken niet meer komen maar als je geheel stopt met waxen epileren groeien ze uiteindelijk precies weer terug.

als je het voor altijd weg wilt dan kan je beter laten laseren met ipl