ik heb kleine putjes in mn gezicht hoe krijg ik die weg?

Het zijn grote porieen maar ook gwn kleine gaatjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plamuur
Ritsuka
9 jaar geleden
Iedereen heeft wel kuiltjes en bultjes enzo. Gewoon niet zo dicht op je spiegel staan, mensen letten daar echt niet op
Ritsuka
9 jaar geleden
Gezien je vorige vraag vermoed ik dat je een negatief zelfbeeld hebt. Is dit zo? Excuses als ik de verkeerde conclusie heb getrokken, maar het klinkt of je erg ontevreden bent over jezelf. Wat vind je mooi aan je lichaam, gezicht en uitstraling? Wat zijn je sterke punten, ben je bijvoorbeeld heel slim, kun je goed tekenen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar een schoonheidsspecialist..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ritsuka
Psycholoog in opleiding?
Ritsuka
9 jaar geleden
Nee hoor, gewoon interesse in de vraagsteller
Amadea
9 jaar geleden
Ritsuka heeft vast en zeker gelijk!

Antwoorden (2)

Op zich is er weinig aan te doen zover ik weet, een lidteken zalf of creme kan het wel wat verzachten cq verminderen zodat het toch minder opvalt. Het is wel volhouden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Googelen met de woorden "littekenzalf" of "littekencrème" zal de beste resultaten opleveren.
Ritsuka
9 jaar geleden
een lidteken is wel iets totaal anders
Ga eens naar een schoonheidsspecialiste en laat daar een huidanalyse doen. Ik vermoed dat je een vette huid hebt en daardoor deze gaatjes ziet, maar een gecombineerde huid is ook een mogelijkheid, dan heb je dit op je t-line (voorhoofd, neus en kin), maar niet op je wangen. Gebruik op de vette delen producten tegen de vette huid en op de droge, vochtarme delen een product voor de droge, vochtarme huid, gebruik nooit een product voor de gecombineerde huid, deze is te agressief voor de vochtarme en droge delen en doen te weinig voor de vette delen. Pas als je weet welk huidtype je hebt, dan kun je er iets aan doen. Verwacht er geen wonderen van, maar verbetering is zeker mogelijk. Laat je geen dure producten aanpraten als je dat niet kunt betalen, er zijn voldoende betaalbare merken die een even goed effect leveren. De producten te koop bij de Aldi zijn daar een goed voorbeeld van.
En dan nog iets, niemand is perfect, juist de dingen die niet perfect aan iemand zijn, maken je leuk en bijzonder, hou van jezelf zoals je bent, je bent uniek, zorg dat je dat blijft. Aan jezelf werken doe je niet alleen aan de buitenkant, maar vergeet zeker de binnenkant niet, niets maakt je leuker of mooier dan een goed zelfbeeld. Je goed verzorgen kan meewerken aan een goed zelfbeeld, maar probeer zeker niet perfect te worden.