Vervormt een tatoeage op je rug ook?

Ik zit erover te denken een tatoeage te zetten maar ik wil niet dat hij er later helemaal vervormt komt uit te zien. Ik ben nu 20 jaar en ik vroeg me af waar je het beste een tatoeage kunt laten plaatsen dat hij niet vervormt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo lang je twijfelt: niet doen.

Antwoorden (1)

Een tatoeage kan vervormd gaan ogen op plekken waar je vel op latere leeftijd gaat rimpelen en/of hangen. Ook bij flinke gewichtstoename kan je tatoeage er anders uit gaan zien.
Enkels en polsen zijn daarom goede plekken, maar ook op de onderrug zal een tatoeage niet snel vervormen.
Bedenk wel dat er geen garanties zijn te geven: je bent nu 20, en een tatoeage zit in principe tot je dood, gaat deel uitmaken van je lichaam.
Je moet er dus de tijd voor nemen om te bedenken of je er echt een wil, en zo ja, welke en waar.
Rieneke1