Donker of licht, het maakt niet uit, gewoon altijd Nivea crème. Dan zie je er als je zo oud bent als ik minstens 10 jaar jonger uit. En ik bedoel met Nivea crème niet al die soorten die ze de laatste jaren hebben ontwikkeld maar de aloude basiscrème in de blauwe dozen die al -tig jaar bestaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik raad je iets anders aan, de nivea blauwe pot creme is nog al vettig. Ik raad je een gewone dag creme aan (eventueel ook van het merk nivea of een andere). Deze is iets lichter en voelt niet vet of plakkerig aan op je gezicht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nivea blauw is inderdaad wat vettig maar een daardoor een uitstekende bescherming tegen het uitdrogen van de huid. Mijn moeder heeft me bijgebracht nooit iets anders dan Nivea blauw te gebruiken. Ik ben nu 70 en heb een paar jaar geleden deze vraag ook eens aan een schoonheidsspecialiste voorgelegd. En alhoewel zij haar klanten natuurlijk probeert te bewegen weet ik wat voor dure crèmes bij haar te kopen, bevestigde zij dat dit advies van mijn moeder een van de beste voor mijn hele leven is geweest en ze vertrouwde mij ook nog toe dat zij heimelijk ook alleen maar Nivea op haar gezicht smeert maar dat natuurlijk niet rondbazuint. Goh, het lijkt wel of ik aandelen heb. :) Welk gezichtsreinigingsproduct of tonic het beste is voor de donkere huid kan ik je helaas niet vertellen want dat weet ik niet.