Hoe word mijn haar rood?

Ik heb mijn haar sinds 4 jaar geleden geverfd.
Mijn eigen haarkleur is Blond.
Ik heb het dus, al heel vaak donkerder geverfd.
Ik heb nu zwart haar. Maar, nu heb ik dus een vraag, over hoe ik mijn haar in echt, rood kan verven (Niet oranje rood maar echt, Neon rood .) moet ik nu wachten tot mijn haar, weer blond is? Ik heb het zelf geprobeert om het rood te krijgen, maar het lukt niet. iemand enig idee, hoe ik nu wel mijn haar rood krijg?

Bedankt.
'Catherine.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt je blonde haren zwart geverfd en wilt nu naar rood?

Er is geen enkele haarkleuring die het resultaat van een andere haarkleuringsproduct lichter kan maken.
Als je een permanente kleur hebt gebruikt en je haar lichter wilt maken, moet je het eerst voorbehandelen met een oplichtend product om de eerste haarkleuringsmiddelen te verwijderen.
Een ontkleurder dus.
Vervolgens een lichtere haarkleur aanbrengen (je kunt dan twee tonen lichter worden dan je huidige product.)

Eerst ontkleuren.
Kijken wat het resultaat is.
Op zoek naar de juiste verf.
Controleren wat het effect van die rode verf zal zijn
op jouw ontkleurde haren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, maar het beste kun je naar de kapper gaan, donkerder maken is makkelijker dan lichter maken en dan nog neon rood, zie daar maar eens aan te komen, je weet al niet hoe de blondering uitvalt, dus weet je ook niet van te voren of je de geschikte kleur rood te pakken hebt.