Hoe zorg ik ervoor dat mijn make-up niet afgeeft op de kleding van mijn vriend?

Als ik mijn vriend een knuffel geef, op tegen hem aan lig op de bank' zit zijn shirt altijd onder mijn make-up! Hoe zorg ik ervoor dat mijn make-up niet meer afgeeft op zijn kleding?! Kwa make-up bedoel ik mijn foundation/poeder'

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
minder makeup dragen, dan is er minder om af te geven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Shirt uitdoen helpt zeker
tinus1969
9 jaar geleden
Je kunt het één doen en het ander niet laten :-) Minder make-up en minder kleren dus.

Antwoorden (1)

Je kunt bijvoorbeeld de fixeer spray van make-up studio gebruiken.

Daarnaast ligt het er vaak ook aan wat voor foundation je gebruikt. Sommige geven af en andere minder of zelfs helemaal niet.
Hoog dekkende foundations geven eerder af dan bijvoorbeeld een BB cream omdat die meer in je huid trekt.