Hoe krijg je Cary Grant haar en een mooie scheiding?

Hoe krijg je een mooie slag in je haar zoals Cary Grant die had en hoe maak je een mooie scheiding erbij die ook lang blijft zitten. Welke producten?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kam je haar eerst de goede richting op, vervolgens neem je een puntkam en trek je met de punt de scheidingslijn, een puntkam is bij iedere drogisterij te koop. Dan kam je weer alle haren de juiste richting op, zodat de scheiding een duidelijke streep is. Vervolgens gebruik je een beetje wax, warm dat op tussen je handen wrijvend en ga daarmee over je haar, Murrays is daar geschikt voor, maar je kunt ook voor een andere wax kiezen. Dan zet je de puntkam met het kam gedeelte ongeveer 2a3 cm van de scheidingslijn een beetje scheef tegen je hoofdhuid aan en duw je je haar richting de scheiding, je zult zien dat je haar iets gaat bollen en de eerste slag heb je te pakken, dit doe je tot de laatste slag. Zijn de slagen iets te hoog of iets te bol, dan druk je zachtjes op de bolling om de slag iets minder bol te maken, moet de slag vloeiender, dan hou je je hand iets scheef, zet niet teveel druk, want dan duw je de slag weer plat. Was voordat je naar bed gaat de wax uit je haar met een milde shampoo.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je nog specifiek voor de slag uitleggen want ik krijg hem niet voor elkaar zoals op de foto. Dank!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe de foto eruit ziet, dat ligt niet aan jouw foto, maar aan mijn ogen. Maar ik weet wel hoe het kapsel er ongeveer uit ziet. Het is belangrijk dat je haar in het juiste model en de juiste lengte is geknipt om het precies hetzelfde te krijgen. Maar de slag zo krijgen is een kwestie van de kam op de juiste manier zetten, zodat je de slag de juiste richting opduwt, daarna moet je de slag afplatten, zodat de bolling niet te groot is. Lukt dat je niet, ga dan met de foto naar de kapper en laat deze kijken of het wel mogelijk is met jouw kapsel dit te bereiken, zij kunnen jou dan ook leren hoe je dit doet. Duidelijker uitleggen dan dat ik het in mijn antwoord heb gedaan, lukt gewoon niet.