kan een parfum jaren later nog geproduceerd worden?

stel nu dat je 15 bent en je koopt een nieuw parfum, is het dan mogelijk dat dit parfum op je 30ste nog steeds in de winkel staat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jazeker is dit mogelijk, onder de parfums zijn echte klassiekers, die decennia lang populair blijven.
Kijk bijvoorbeeld naar White linen, Chanel nr 5, en zo zijn er nog veel meer.
Rieneke1
9 jaar geleden
Aanvulling,

Het tegenovergestelde kan ook.
Je kan een zalig geurtje vinden,... maar als je enkele jaren later dat gaat zoeken dan is het niet meer in de handel te vinden.
Zo heb ik jammer genoeg al enkele keren in de winkel gestaan voor niets.