Zijn er plekken op het lichaam waar tatoeages kunnen schuiven?

Ik wil graag een tattoo laten zetten volgend jaar alleen vraag ik me af of er plekken zijn op het lichaam die niet handig zijn.

Dit komt namelijk omdat ik 5x per week naar de sportschool ga en in 1 jaar meestal 10kg aankom en weer afval om spieren op te bouwen. Ik kan me voorstellen dat er dan sommige plekken zijn waar je zoveel afvalt dat een tattoo dan kan verschuiven.

Alvast bedankt

een jaar geleden
in: Huid
1.2K
TurfGraver
een jaar geleden
De plekken waar je veel afvalt dan wel aankomt zullen in vorm veranderen ja.

Antwoorden (1)

Een tattoo kan niet schuiven. Hij blijft op dezelfde plek in je huid zitten.
Wat wel kan, is dat hij vervormt, omdat je afvalt en de huid minder uitgerekt is.
Vergelijk het met iets op een opgeblazen ballon tekenen. Als je daarna wat lucht eruit laat lopen, vervormt ook de tekening.
Als ik jou was zou ik met een goede tattoo studio overleggen. Zij zien veel mensen en kunnen je het beste advies geven.
een jaar geleden