wat te doen aan blijvende puistjes?

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden 3 puistjes gekregen in mijn gezicht, 1 op m’n voorhoofd, tussen mijn wenkbrauwen en op het puntje van mijn neus. Ik heb ze destijds uitgeknepen na een tijdje en toen kwamen ze terug als een soort van donkerdere puntjes die meer op lichte moedervlekken lijken dan op puistjes. Ik heb die nu nogsteeds en weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik heb wel een paar keer gehad dat het losliet en dan een paar dagen weg was maar daarna weer terug kwam. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
2K
tinus1969
5 jaar geleden
Wat zegt de huisarts?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan niet gemakkelijk beoordelen wat het is.... Heb je misschien een foto voor ons?

Antwoorden (1)

Je zou altijd langs de huisarts kunnen gaan. Die kan je indien nodig of gewenst doorverwijzen naar een dermotoloog. Dit is een deskundige op het gebied van huidaandoeningen.