Hoe krijg ik een mooie glad gezicht zonder make up op te doen?

Ik wil een mooie glad gezicht. Ik gebruik geen make up. ( dat wil ik niet ) Maar ik heb een beetje donker snor haar en daardoor ziet mijn gezicht er niet mooi uit. Ik ben wel eens uit gelachen op school door een jonge. Dat was echt niet leuk. Heeft iemand tips voor me. (ik ben een meisje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Huid
1.1K

Het beste antwoord

Mijn kleindochter had bijna de zelfde vraag.
Ik heb haar bio oil geadviseerd.
En een mooi bekkie gekregen joh.
Je kunt het bij elke drogist kopen.
Succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik normaal gewoon mijn dag en nachtcreme je, maar twee keer per week gebruik in Bio oil voor het slapen gaan.
Gezicht, decollete, bovenarmen. Ik vind het een wondermiddel. Overigens, ik gebruik gewoon het huismerk van het Kruidvat.
Een wondermiddel!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gezicht goed schoonhouden hoort er ook bij. Geloof echt niet dat je een vettige beschermlaag op je gezicht hebt. Het ‘vuil van de dag’ zit er allemaal in. Goed reinigen, dus.

Andere antwoorden (4)

2 keer in de week je gezicht stomen. (handoek warm water)
2 keer per dag je gezicht wassen.
Gezond(er) eten.
Sporten. (transpiratie is goed voor de huid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De haren op je bovenlip kun je prima verwijderen met een ontharingscreme (voor het gezicht) of door te harsen. Je moet dit wel 's avonds doen, want het kan een beetje rood worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt je bovenlip laten harsen, dan ben je 4 tot 6 weken van die haartjes af, dat kan bij de schoonheidsspecialiste, maar je kunt het ook zelf doen,
bij de drogisterij zijn kant en klare harsstrips voor het gezicht te koop, je moet dan eerst je huid ontsmetten, laten drogen, dan doe je de strip op de haartjes en duw je hem wat aan, vervolgens span je de huid en trek je met je andere hand de strip in 1 beweging eraf, is de eerste paar keer wat gevoelig, na het ontharen weer ontsmetten en een verzorgende creme erop, bijv, calendulan of sterilon creme, je kunt je moeder ook vragen je te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet je gezicht me natuurlijke zeep wassen elk dag voor dat je slaaptt