Mag ik gel gebruiken bij mij broertje van 2jaar?

Ik hb een broertje van bijna 2 jaar. Ik had laatst haargel gebruikt voor zn haar, maar kreeg die avond een opgezwollen oog nu weet ik niet of het door die haargel komt of door iets anders het weer bijvoorbeeld. En is er speciale gel voor baby's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt een peuter niet verbieden om in z'n ogen te wrijven nadat hij z'n hoofdhaar aangeraakt heeft. Dus kan je beter géén gel gebruiken. Of het moet speciaal voor kleine kinderen geschikte gel zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okay bedankt voor je reactie ;)

Antwoorden (2)

Het kan geen kwaad een beetje haargel bij een baby of peuter te gebruiken, je moet alleen zorgen dat het alleen in de haartjes komt en niet op de huid. Er bestaat ook speciale haargel voor baby's en peuters van Zwitsal.
http://www.zwitsal.nl/product/detail/365632/goedemorgen-haargel-voor-baby-peuter-en-kleuter?gclid=CLbVpeDy-74CFUrJtAodqTwARw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt :)
Nee dat kan mogelijk zorgen voor haaruitval op latere leeftijd