Hoe krijg ik mijn haar witblond?

Ik wil m'n haar graag witblond hebben, heb van mezelf bruin haar en heb het blond geverfd. Wil het dus graag veel lichter maar weet niet precies hoe. Heeft iemand wat tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.4K

Antwoorden (4)

Gewoon blonderen en blonderen en blonderen . Dus inzetten met blondeer en heel lang laten zitten door kammen , zodat er weer nieuwe zuurstof bij komt om het oxidatie proces te onderhouden het kan heel lang duren . Evt met warm water in de planten spuit de boel weer vochtig maken ( pas dat het loopt in je ogen of op kleding ) . Dan uit spoelen en misschien nog een x pf daarna maar dan moet het dus niet meer geel zijn een drupje zilver shampoo door de shampoo heen mengen . Waarom edn drupje anders wordt het paars :( dan moet je anders weer blonderen om dat er uit te krijgen . De grote fouten is om het te snel uit te spoelen , te dun , niet te kammen , te veel en te lang warmte toe voegen , met een te hoog percentage waterstof werken . Het kan wel 4 uur duren :( Of nog langer . Ga anders langs diverse kappers en vraag prijs opgave . Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is iets wat je echt beter door de kapper kunt laten doen. Je moet je haar heel ver oplichten, met waterstofperoxide 12%. Dit moet net zo lang tot dat alle kleur uit je haar is en je een witte kleur over hebt. Daarna moet er een mooie zeer, zeer lichtblonde kleur overheen gezet worden, die het wit doet laten glanzen en er mooi witblond doet uitzien.
Ontkleuren tot zover is moeilijk, de juiste kleur vinden om het geheel af te maken is nog moeilijker. Als je het perse zelf wil doen, vraag dan advies in de kapperswinkel, over hoe je het moet doen, welke ontkleuring je nodig hebt en welke definitieve kleur je nodig hebt, dat is zo niet te zeggen, zonder je te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Optie 1 is Eerst Ontkleuren en dan verven met licht blonde verf..(Producten uit kappersgroothandel! Er zijn verschillende online shops op internet)
Optie 2. . (Ontkleuren kan best schadelijk zijn) dus Gewoon verven van loreal pakjes of bij de kapper en je hebt het beste resultaat als je vaker gaat verven denk aan twee a drie keer dan krijg je het gewenste resultaat. Daarnaast is het belangrijk om met zilvershampoo te wassen zodat je geen gele waas ziet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je op een natuurlijke manier je haar wat lichter wil krijgen kan je citroensap in je haar verdelen en je haar heel erg opwarmen, dit zorgt voor een chemische reactie waardoor je haar lichter wordt en het is minder schadelijk dan ontkleuren.

Het werkt nog beter als je dit doet op een hete zomerdag, zonlicht zal het proces immers nog versnellen.