Gewoon op de foto gaan, dat is een deel van je leven. Daarvoor worden de foto's juist gemaakt, om te kijken hoe je bent veranderd in de loop der tijd. Laat het zien, wees trots op jezelf, durf ernaar te kijken, durf het te laten zien. Breeduit lachten op de foto dus. Later kun je lachen om je onzekerheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je daar gewoon helemaal niets van aantrekken en gewoon met een glimlach op de foto gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van die onnozele 'say Cheese' toestanden niets aantrekken en gewoon lachen. Als je echt niet wil dat je 'het gat' zien. Lachen met je mond toe... glimlachen ;)
9 jaar geleden
Je kunt drie dingen doen:
1- Een smoesje verzinnen, zodat je niet hoeft te komen opdagen
2- Je mond dichthouden en glimlachen
3- Of: je gevoelens over de missende tand aanpassen, er trots op zijn, het beschouwen als iets dat - dan wel niet tijdelijk- bij je hoort, en breeduit lachen op de foto!