Dagelijks scheren helpt....

Toegevoegd na 19 minuten:
Veel oestrogeen slikken was ik nog vergeten...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel oestrogeen slikken is geen goed advies!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel als je van je stoppeltjes af wilt.....tonque in cheek kruidenvrouwtje!
Simpel: door je niet te (laten) scheren, maar je haar op natuurlijke wijze gewoon te laten groeien.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuk +1
Reddie
9 jaar geleden
Gewoon de enige methode. +
Als harsen goed gebeurd, dan krijg je er geen stoppeltjes van, als je er wel stoppeltjes van krijgt dan is het niet goed gedaan en zijn er haartjes afgebroken.
Ook van epileren en van laser-ontharing krijg je geen stoppeltjes.

Toegevoegd na 22 minuten:
Haren/waxen en epileren kun je zowel zelf thuis doen, als door de schoonheidsspecialiste laten doen.
Voor laser of IPL kun je ook zelf aan de slag, maar er zijn ook schoonheidsspecialisten en klinieken die je hiermee kunnen helpen.
Door het door een specialist te laten doen, bereik je met laser/IPL het beste en snelste resultaat.
http://www.epilatorshop.nl/product/122830/category-235674-laser-ontharing/rio-lahc5-salon-laser-60.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na epileren kunnen er helaas toch stoppeltjes komen, hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet zorgen dat de haartjes er met de richting van de haargroei mee, uitgetrokken worden, dan heb je daar geen last van. Bij de eerste epilady die op de markt kwam was dat niet mogelijk, dat was een ronddraaiende veer, tegenwoordig kan dat wel.
Bedankt voor je reactie.
Dat hierboven staat is allemaal waar.

Maar niet vergeten,... veel hangt er ook af van je 'haar' zelf.
Sommige mensen hebben heel makkelijk te verwijderen haar.
Anderen ( jammer genoeg voor mij ) hebben dankzij veel hormonen..... haar dat lastiger is.
Sommige hebben zelfs haar dat 'lijkt' in verschillende tempo's te groeien. Waardoor harsen natuurlijk niet zo'n goede uitkomt geeft. Want de lange haren kunnen dan wel weggetrokken worden, maar de korte net uitgekomen stoppeltjes blijven wel staan omdat ze gewoon weg te kort zijn.
Dit zou na verloop van tijd wel verbeteren. ( al kan ik daar nog geen persoonlijke mening over geven. Ben pas net zelf voor de 3de keer beharst )

Het enige waar je echt onmiddellijk zacht haar mee hebt zijn van die chemische producten zoals veet en zo. Daar pas ik toch voor