Beste, Hoe bereid je brandnetels voor mee-eters? Hoe en wanneer breng je het aan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon een potje met brandnetel capsules, dit is te koop bij de drogisterij en de Tuinen. Scheelt je een hoop jeuk..
http://www.megapharma.nl/arkogelules/35061/arkocaps-brandnetel-plantaardige-capsules-45.html

Antwoorden (1)

Ik zou het met brandnetelthee proberen.
Ik weet niet wat je precies wil maar, verse brandnetels overgieten met heet water stinkt nl. enorm. In vroeger tijd werd dit mengsel nl. gebruikt voor het bestrijden van plantenluis.
Het is wel zo dat brandnetels een bloedzuiverende werking hebben. Maar dan als thee of als brandnetelsoep.