Is er een stijl/krultang met opzetstuk?

Bestaat er een 'tang' waarmee je een 'stuk' op zet en dan je haar kan krullen, en ook als je er een stuk opzet om te stijlen, dat je dan je haar kan stijlen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja die bestaan zeker.
Er is bijvoorbeeld van BaByliss een Multi Stijltang,maar er zijn natuurlijk ook andere merken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, de Carmen straight and Curl bijvoorbeeld, met deze heb je een stijltang die rond is, maar die je als een schaar open kunt doen en dan als krultang kunt gebruiken, ook Braun en Babyliss hebben zo'n apparaat. Te koop bij Blokker, Marskramer, V&D, Bijenkorf en winkels waar ze wit en bruingoed verkopen. Met een beetje geluk kun je er ook 1 bij Action, Wibra, of Zeeman vinden. Denk wel aan een heatprotector voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook een onder/rond de 25,-?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die dingen zijn vaak in de aanbieding, dan zeker, maar kijk eens bij de Action, Wibra en Zeeman, daar betaal je er hooguit een tientje voor, maar die hebben ze niet altijd.