Hoe krijg je haar zoals Cary Grant?

Welk(e) haarproduct(en) heb je nodig. Wat voor kom. Hoe lang moet je haar op welke plekken zijn? Alvast bedankt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hiervoor moet je haar niet te kort zijn, je kamt het strak naar achteren bovenop een scheiding aan 1 kant, kam dat strak, schuin naar achteren, ook de zijkanten kam je strak naar achteren. Neem de foto mee naar de kapper, deze kan dit kapsel benaderen. Als versteviging gebruik je Murray, de klassieke, deze verstevigd en geeft glans.

Toegevoegd na 1 uur:
De slag kun je maken door met een puntkam een pluk op te pakken en een vinger daar onder te leggen, als de wax er al in zit. Zet de kam tegen je vinger aan zodat er een verhoging ontstaat, dan kam je een stukje plat tussen het gedeelte waar de slag zit en de volgende slag. Maak de golf iets vloeiender door de kam er voorzichtig op te leggen (wel vasthouden) en met de golf mee te bewegen.