hoe krijg ik roze/rode lippen zonder (teveel) lipgloss of lippenstift?

ik heb hele bleke lippen en wil graag dat ze iets roder worden. maar als ik lipgloss op doe is het een plakkerige boel. heeft iemand tips of trics?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8K
Ritsuka
9 jaar geleden
ik was ook heel bleek, maar dit werd minder toen ik meer ging eten en bewegen. betere doorbloeding.
Heb je ook vaak koude vingers/tenen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja vooral tenen wel eens

Het beste antwoord

Zorg voor een goede doorbloeding, dan zien je lippen er vanzelf roder uit. Met oefeningen kan je een betere doorbloeding krijgen. Je moet ze wel regelmatig doen voor je resultaat ziet. Door de lippen eerst met gewone cacaoboter in te smeren voorkom je barstjes en blijven ze soepel.
- Vul je wangen met lucht en laat de lucht van de ene wang naar de andere rollen. Herhaal dat vijf tot tien keer.
- Blaas jezelf handkussen toe in de spiegel. Druk je vingers daarvoor stevig tegen je lippen aan en kus als je loslaat. Doe dit een minuut lang.
- Open je mond zo wijd mogelijk en hou dat tien seconden vast. Ontspan daarna en herhaal het vijf tot tien keer.
- Vouw je lippen over je tanden naar binnen (bovenlip en onderlip raken elkaar) en probeer de uiteinden van je lippen omhoog te brengen. Ontspan en herhaal het tien keer.
- Druk je lippen stevig op elkaar in een rechte lijn en maak een ploppend geluid als je loslaat. Herhaal dit zo vaak je wilt.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het schijnt dat wanneer je (voorzichtig) met je tandenborstel je lippen borstelt de doorbloeding beter wordt. En zoals de vorige reactie al zegt, een betere doorbloeding zorgt voor een rode/roze teint.