Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar op internet haal je zonnebank creme die ze verkopen in de zonnenstudios ?

In de zonnenstudio's verkopen ze meestal in zakjes of cupjes tussen 2 en 4 euro een creme die je kan gebruiken voor onder de zonnebank dat het bruiningsproces versnelt. Waar op internet haal ik die cremes zodat ik een hele fles ervan heb en langer ermee kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waar jij naar op zoek bent is een snelbruiner. Ik weet niet of je een specifiek merk wilt maar als je dit in google intikt krijg je een aantal opties. Vaak verkopen ze, ze op de website van de zonnestudio maar ook gewoon op ebay en marktplaats zul je zeker wel wat vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vaak is dat van Biodermal, de Sun tan extra, de kleine verpakkingen zijn bij de introductie van het product aan consumenten gegeven, later kwam het bij de zonnestudio's terecht voor de verkoop. Dit product is bi iedere drogisterij te koop, ook bij de meeste webwinkels (drogisterijen), Bol.com en de warenhuizen. Momenteel is het bij het Kruidvat in de aanbieding.
http://www.kruidvat.nl/biodermal-sun-tan-extra/p/118160
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding