Als het van die plaknagels zijn, dan kun je ze weken in speciaal spul voor het verwijderen van nagels.
Te koop bij de drogist.
Of aceton, maar dat is niet zo best voor je nagels.

http://www.xead.nl/zelf-je-acrylnagels-verwijderen

Als het gelnagels zijn, dan is het wat moeilijker:
In tegenstelling tot acrylnagels kun je de gelnagels niet afweken in aceton.

Wanneer je gelnagels wilt verwijderen moet je deze wegvijlen met een grove vijl.
Vijl indien gewenst eerst de nagels kort. Dit moet echt met een vijl gebeuren, wanneer je ze gaat knippen met een nagelschaartje heb je namelijk de kans dat de kunstnagel gaat barsten en je natuurlijke nagel daarbij ook beschadigd raakt.
Lees hier maar verder:
http://www.xead.nl/hoe-kun-je-zelf-gelnagels-verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nepnagels laten weken in pure aceton .
Aceton lost ze op en je kunt restjes er zo afvegen .
Daarna hand- en nagelcreme gebruiken want aceton droogt uit .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het gewoon van die plaknagels zijn kan je bij de etos, kruidvat of de hema zo'n speciaal spulletje halen om de lijm op te lossen maar als je acryl nagels hebt zou ik terug gaan naar waar je ze hebt laten zetten en het daar eraf laten halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het met aceton er heel gemakkelijk af halen.
http://www.youtube.com/watch?v=jhGtcsfHhfg
^^^ Een soort van tutorial hoe je het er makkelijk, en zonder moeite af kan halen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vinger in aceton houden laten weken en dan met een saté prikkertje een beetje de randjes losmaken als je ze er dan nog niet af kan trekken nog een keer weken