Ja dat is heel normaal door de druk die je hebt gezet op de huid. Kan wel een dag of wat duren. Leg er een ijsklontje tegenaan (wel een stukje stof er tussen leggen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heel goed werkt. Althans bij mij dan. Op het moment dat ik een puist uitdruk dan smeer ik paracetamol op de puist. Vervolgens slaap ik ermee. De paracentamol moet je een beetje met warm water laten smelten. Niet helemaal. Omdat er in paracetamol bepaalde stoffen zit zorgt dit ervoor dat de roodheid en je puist verdwijnt. Als je je gezicht dan de volgende dag wast dan zul je zien dat de puist is verdwenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook gehoord dat paracetamol werkt. Ik vind het zelf handig om een concealer in huis te hebben zodat ik elke keer het voor even kan oplossen.
Hier las ik ook bijvoorbeeld welke concealer je kan gebruiken:
http://www.glossybox.nl/aanbiedingen/concealers/

Je moet een groene gebruiken tegen rondje vlekjes. Heel raar. Het helpt bij mij ook als ik mijn puistjes pas uitknijp als er een wit kopje opzit. Dan hoef je niet heel hard te knijpen en is je huid wat minder overstuur als het ware.